onsdag 8 april 2015

För jag vet inte

Ja jag vet inte vad jag ska skriva om idag.

Blev hemringd från jobbet av skolan idag. De hade åkt med Alicia till vårdcentralen då hon hade fått en allergisk reaktion. Har hon aldrig haft så det blev kortisontabletter och allergimedicin. Nu har vi fått recept på det också så vi har lite hemma och 1000kr fattigare. Tycket att det är helt rätt att det ska vara fri medicin efter 2000kr (i runda slängar). Tycker att medicin ska vara gratis för de som behöver. Man kan inte rå för att man har en kronisk sjukdom osv.

Fri medicin åt folket!

Åh undrar om jag får tillbaka min lilla pärla denna vecka. Ja min nya bil har ju fått en vattenskada då en packning inte satt som den skulle. Så jävla typiskt. Nu ska de byta hela mattan i bilen iaf. Så just nu kör jag runt i en gigantisk bil med 7 säten haha. Borde ha dragit ner till Ullared eller nåt i den. Mycket hade fått plats och inga mil hade det blivit på min bil heller hehe. men nej.. ist så jobbar man på.

Jag har 2 roliga events som kommer. En pressdag med en massa spännande nyheter från olika företag och märken och snart kommer den berömda Loppi Vårpepp. Ska bli kul att träffa alla bloggare igen.
I början undrade jag hur alla känner varandra. Jag kände mig rätt ensam men gick ändå. Nu har jag fått lite kontakt med några utav dem så det är jätteroligt.

Nä om det kunde bli lite varmare och det kunde sopa gatan från grus så att vårkänslorna kan få komma.

Inga kommentarer: