lördag 11 april 2015

För jag är gräsänka

Yes. Men vi sysselsätter oss. Lite mer planering när man är ensam med barnen bara. Åka och handla blir ju lite mer meck och igår kväll var jag så sugen på en promenad men barnen sov.

Igår var vi i vår älskade bandängsparken. Den är grymt bra med alla djur, cyklar och klätterställning. Efter 2 timmar där drog vi vidare till mamma och pappa. Fikade och åt middag där.

Lillkusin Livia var där och hon älskar Alicia. Ville komma upp i hennes famn och skrattade. När jag ville ta upp henne skakade hon på huvudet och skrek.

Katta och Fransi, Andy, Kitty och Kittys mamma var också där. Kul när vi syskon ses. Händer inte lika ofta längre. Alla har fullt upp i sina liv. Jag är mycket för att familjen ska träffas och det har varit viktigt för mig.

Idag blir det lite städ, kolla vårskor till Anton och sen får vi se.

Passa på att besöka pressbyrån nu. Det är halva priset på all glass just nu.

Inga kommentarer: