fredag 7 november 2014

För många tankar snurrar

Ja så mycket i huvudet och saker jag cill göra. När tiden väl finns... ja då finns inte orken.

Denna vecka har jag inte lagat mat. Typ bara ätit hämtmat. Men hur kul är det att bara laga till mig? Snart är Patrik och Alicia hemma igen. Ska bli kul men oj så skönt jag och Anton har det. Så lugnt!

Blir irriterad över att vissa bloggar alltid får gå på events och andra inte. Jag lägger ner en hel del tid men så kommer jag inte med i urvalet medan några alltid kommer med som sagt.  Förstår inte vad jag ska göra för att "bli en av dom"??

En annan grej som är roligt är att min fd. Kollega Leo kommer synas i rutan på 4:an fra. Den 16:e i en ny serie. Ska bli jätteroligt att få följa!

Som sagt mix inlägg.

En annan tanke. Barnrum. Många inreder det så fint men vem ska tycka att det är fint och trivas där? Jo barnen. Anton älskar Bilar och jag avskyr såna tryck. Nu sitter en tavla på väggen med detta tryck. Anton är nöjd......

Måste skriva en lista på allt. Jag stressar lätt upp mig över allt. Helt sjukt. Jag börjar tänka jul och blir stressad. Halöå det är ju långt kvar!! Jobbet nästa vecka kommer bli körigt att hinna allt i tid...... jag känner att jag bara vill byta av Patrik när han kommer hem och sätta mig på samma plan tillbaka.

Varför får jag inget gjort???

Sitter i soffan och kollar Idol. Anton sover men hostar en del så jag har sprungit upp och ner ett par ggr.

I morgon då? Ja vi får se vad dagen har att erbjuda. Vika tvätt till förbannelse iaf.

Inga kommentarer: