lördag 1 november 2014

För här kommer äntligen innehållet i paketet från Living and Room

Ja jag lovade er innehållet i paketet som kom från Living and Room.
Jag älskar deras katalog och skulle kunna tänka mig att byta ut det mesta här hemma mot produkterna i katalogen.

Är så kär i dessa husljusstakar och verkligen en bra present eller julklapp. Dessa kommer få lysa upp mörkret om kvällarna i vardagsrummet.



 Den blå vasen på bilden nedan är faktiskt också från Living and room men den har jag fått tidigare.

 Finaste kopparna kommer jag att dricka många koppar kaffé i! Så vackra! (har 4 stycken)
 Sen kom det även en prydnadskudde som mycket vacker! Denna har jag inte hunnit packa upp än men den finns på denna länk http://www.livingandroom.com/industrial-chic/product-17/?page=1

Gå gärna in på länken och kolla in på deras hemsida. Jag lovar att ni kommer hitta något ni vill ha...


Inga kommentarer: