torsdag 27 november 2014

För här var det ny lur, Linas matkasse, städning samt träning

Ja jag har bytt telefon. Detta innebär att alla mina bilder är fast på den andra luren. Detta har inneburit att jag inte har bloggat på ett par dagar.

Så nöjd med nya telefonen. Blev en Samsung galaxy S5. Jag tycker att det är viktigt att ha en bra mobil då jag fotar allt med den så är kameran viktigast. Valde mellan Galaxyn och Alpha. Vet att Alphan har bättre kamera men det blev en galaxy iaf. Jag är ju van vid denna.

I helgen var jag och Patrik på kryssning. Blev en barnfri sådan tillsammans med 5 vänner. Hade en så rolig tid.

Måndag till onsdag har jag varit superduktig. Har kommit igång med träningen igen.
Simning och cirkelgym har det blivit. Kroppen värker härligt av träningsvärk och idag blir det en vilodag. Detta innebär att det blir en promenad i dag. Sen tillbaka till cirkelgym i morgon igen tror jag.

I morgon blir det nog bio med dottern. Tänkte se Tjuvarnas jul. Ni vet adventskalendern som gick för något år sedan. Dottern älskade den och jag älskar bio så det blir ju toppen hehe.

Vi har lat vecka annars denna vecka. Linas Matkasse kom i måndags och städerskan har varit här. Lite vardagslyx som underlättar. Kan varmt rekommendera att ha städhjälp. Kostar inte mycket heller! Linas Matkasse kan jag dock inte rekomendera. Vi har haft den av och på nu i 6 år men varje gång vi går tillbaka så blir jag besviken. Denna gång var det 2 dåliga frukter och falukorven som skulle vara till korvstroganoffen hade gått vilse för den saknades helt i vår påse. Ja visst kompenserar de än på fakturan för detta men detta innebär att jag iaf måste gå och handla den där jävla korven och kompensationen kanske inte riktigt är så stor som vad en ny korv kostar.


Inga kommentarer: