lördag 15 november 2014

för ibland vill jag bara skriva av mig

Men det går ju inte. Det är så många som läser så jag kan inte. Vissa skulle bara bli kränkta och ta illa vid sig.

Jag önskar bara att folk kunde vara lite mer ärliga.

Åh jag är en sån som skriver av mig en massa när jag behöver det men jag kan inte det här längre, inte som förut.

Jag önskar bara att saker och ting inte var så komplicerade.

Idag är jag trött. Jättetrött!! Det har varit 3 utmanande dagar på jobbet med analyser. Jätteroligt men det tar på mina krafter. Jag har inga just nu. Ändå har jag lyckats ta båda barnen själv idag. Gjort hemma gjorda köttbullar, Alicia fick över en kompis i några timmar och vi bakade 2 sockerkakor tillsammans. Har röjt i köket både innan och efter.

Lakanen ska bytas i alla sängar och så är det en del pyssel jag vill fixa med. Skulle behöva ta en promenad idag men pallar inte...

Tjollahopp

Inga kommentarer: