fredag 9 september 2011

Veckan

Ja vad har hänt i veckan? Fullt ös med besök från Thailand och igår kom Patriks mamma och Ingemar förbi. Var på MVC igår och blodtrycket var bra men sockret var en katastrof. Så nu får jag inte äta och om ca 1 timme ska jag vara på MVC igen för ett fasteblodsocker. Ska lämna A på dagis innan bara. Sen jobbar jag hemma idag. Ska bli så skönt. Jag svettas ihjäl på kontoret men mina kollegor tycker inte att det är varmt så det är lite jobbigt. Här hemma kan jag öppna upp alla fönster om jag vill :0)

Hungrig!! Men men det är bara till att bita ihop!

Fattar inte att det är Fredag redan. Tänkte inte på det. Det blir iaf en lugn helg då min energi är i stort sett obefintlig!


-- Post From My <3 iPhone

1 kommentar:

Om Emelie sa...

Usch då! Inte bra med högs socker! Lider med dig för vet hur TUNG jag kände mig i slutet (vilken vecka är du i nu?)....

Vet att det är såååå svååårt, men passa på att njuta av bara var mamma till 1 barn!

Kram på dig, ta väl hand om dig och magen!