fredag 23 september 2011

Fredag!

Åh äntligen!
De senaste dagarna har varit lite tuffa men nu är det helg! Idag blev det lunch med fina Emily. I morgon blir det tjejmiddag för Martina som fyllt år. Brorsan blir ett år äldre i morgon. Något jag verkligen ser fram emot är att åka och köpa en laddare till kameran i helgen. Hittade systemkameran men laddaren har vi inte sett röken av. Tror det kommer bli en toppen helg! Ge mig lite energi och bort med det ryggonda så ska jag fixa här hemma för det behövs.

Nöjd med fredagskvällen är jag dock. Lagade linas fisk (denna vecka barnens favoriter) A hatade den! Patrik målade lite på friggan sen gjorde han ett ryck med dammsugaren. Hyrfilm och godis har avnjutits. Nu inspelade idol sen är det sängen för mig.


-- Post From My <3 iPhone

1 kommentar:

Ossian o familjen sa...

Verkligen trevligt på middagen hos Martina i lördags! Tack för skjutsen dit o hem! Hoppas vi kan ses snart igen gumman, krama om fina familjen så gott! <3

(Vad blev det för film? Nyfiken ;-)

PUSS!!