tisdag 27 september 2011

Tisdag

Idag är det tisdag. Den ska spenderas med kollegor på kärsön hela dagen.

Fick en lugn start idag. Inget stress till dagis men vi vaknade tidigt och A. var på dagis redan vid 7,30. Sen hem och jobba undan lite fakturor. På A.s dagis ska de ha ett projekt. Ut och snabbfota framsidan av huset. Alla barn ska ha en bild på sitt hus. Såhär blev vår....

Jobbar dryga 2 veckor till. Det ska bli fantastiskt skönt att slippa stressa på morgonen. Att sen gå hem efter lämning på dagis och ta en fika och bara pyssla lite. Finns massor här hemma att pyssla med. Sen kanske en och annan lunch med kära vänner.





Växer så det knakar... detta är taget för mer än 2 veckor sedan.... och större blir jag....


Min syrra tog några bilder i Torsdags som jag väntar på.... senaste uppdateringen på magen. Här hemma blir det inga fler bilder innan jag har köppt en laddare till systemkameran eller köpt ett nytt minneskort till min lilla kamera. Minneskortet är fullt. Fick tom. radera en halvdan bild för att kunna fota huset i morse.


Hoppas att alla får en fin dag. Det ska iaf. jag ha!



1 kommentar:

Om Emelie sa...

Å, du är SÅ fin som gravid!!!!!

Inte långt kvar nu, kämpa på...
'
KRAM!

ps. vi kan väl träffas å shoppa lite nu när du blir ledig?