söndag 4 september 2011

Tråkig helg

Ja jag har haft en så tråkig helg. Patrik tycker att det har varit jätteskönt att vara hemma och pyssla. Visst tomten är rätt fin nu. Alla stenar är borta från baksidan. Idag har vi städat huset tog oss 1 timme tillsammans. Roligare att städa när man är två som gör det.

Annars då? Nej inget.... vi har verkligen tagit det lungt. Jag har känt mig helt orkeslös hela helgen.

I Fredags var Sandra här. Vi hade en myskväll och kollade igenom lite grejer...

I kväll kommer mina syskon Katta och Jonas över på middag. I morgon blir det mer syskonhäng då syster Katta ska bjuda mig och min andra bror Andy på bio. Ska bli jättemysigt. Hoppas man har lite mer energi då.

Har lite ångest över att Alicia har haft en jättetråkig helg med föräldrar som inte vill göra så mycket. Vi har iaf läst en massa sagor och jag har blivit bjuden på 411 rätters meny där huvudrätten hela tiden har varit blåbärssoppa. Hon kan laga hur mycket mat som helst och man får gärna sitta och äta i flera timmar.

Nej om man skulle ta och göra något vettigt? Vad ?

Betala räkningar?
Fixa fotoboken som måste göras innan ett visst datum?.... nej jag orkar inte. Tar det en annan dag tror jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en mysig helg i mina öron;-) och barnen behöver inte fart & fläng jämt. Så oroa dig inte över Alicia :-)
Kram på dig /Martina