söndag 15 augusti 2010

Tidiga morgon

Ja igår kom Sandra över. Efter att ha kört in Patrik till midnattsloppet så trodde vi att Alicia skulle somna i bilen! Åkte an extra sväng och det såg lovande ut. När vi kommer in på vår gata reagerar jag på svart rök. Säger till Sandra på en gång att det brinner. Mycket riktigt! Stora lågor från hyreshuset på gatan bakom vår. Ringer 112 för att larma. Såg ut som om det just hade börjat brinna. Någon annan hade redan larmat. Kommer hem och Alicia vaknar. Ligger på hennes rum 1 timme innan Alicia somnar. Sen har jag och Sandra filmkväll. Som vanligt flyger tiden förbi när jag träffar Sandra så kl blir 1.15 innan hon drar hem. Patrik kommer hem strax efter 2 tiden och jag somnar strax efter de. Alicia vaknar vid 6 så jaaa en 4 timmars sömn! Snark! Och så lnas med sömn dagen innan... Kan inte bli något annat än en tidig kväll ikväll. Förresten Patrik sprang på 67 minuter.

Idag ska vi åka och hälsa på en gammalvän till mig! Vi har haft dålig kontakt på senaste tid men Frida har tagit initiativet till att ses nu vilket jag är glad för. Skabli jätte kul att ses.



-- Post From My <3 iPhone

Inga kommentarer: