måndag 16 augusti 2010

Längtar

Ja det gör jag. Till år 2011. Det kommer att hända massor det året. massa massa saker..... =O)
En stor sak är att vårt nya hus antagligen kommer att vara klart till början av sommaren om allt går som det ska.

Fick höra en jätte tråkig sak idag som gör mig så arg. Finns så många idioter....

Iaf så ska jag starta en till blogg är det tänkt. VI ska bara skriva klart alla papper och så sen kommer jag att starta en husblogg. I den ska man kunna följa hela husbygget. Många gör så idag. tänkte väl inte skriva om det så jätte mycket här men det är klart att jag kommer att nämna det eftersom det blir en del i vår vardag. Länk kommer att finnas iaf för den som blir nyfiken.

På Onsdag kommer vår annons ut på Hemnet!! Aaaah i morgon ska jag få se den... är så spännande!!!!!
Nepp nu blir det mys i soffan. Alicia har somnat efter en fullspäckad dag på dagis.

PS! Glömde säga att hon fick en stöt idag hemma. Fick tag på en kabel och sög på den. Alicia satt och kollade på tv. sen hör vi henne gråta. Då springer Patrik ut och och ser att hon har fått tag på en inkopplad kabel som hon står och suger på. Hon säger att det gör ont i tungan. Som tur var var det en 12 volts kabel (vilket inte är så stark ström) Jag som är nojig ringde vårdguiden och de sa åt mig att kolla efter bruna fläckar i händerna. Check!
Kolla att hjärtat inte rusade hmmm typ check. A.s hjärta slår snabbt för hon vill inte ligga still och blir arg. Nu sover hon så nu ska jag gå upp och lyssna.

Over and out!

2 kommentarer:

Unknown sa...

usch men fy så läskigt med stöt!
lilla gumman..
jag petade in en skruvmejsel i en kontakt en gång och jisses vilken kyss jag fick..tur i oturen att det var låg volt. hua!

Om Emelie sa...

Så mycket spännande att se fram emot! Härligt!

kram