söndag 16 februari 2014

För sjukan är här igen

Igår var ingen rolig dag. Anton hade 40 graders feber. Började redan sent på Fredags kväll. Jag blir lite orolig när febern är så hög. Men idag verkar lillklillen piggare även om han fortfarande känns lite varm.

Jag tog en pause igår från all sjuka och tog med mig dottern och åkte över till Bästa Emily. Där fikade vi och pratade ikapp lite... var ett tag sedan vi sågs. Barnen myste med marsvinen som Emily har.... Alicia älskar djur men vi har inga här hemma.

Idag har jag bokat in mig på zumba. Kan behöva få dansa till lite glad musik. Hoppas jag orkar för jag har sovit skit nu i 2 nätter pga sjuk Anton. Patrik tog denna natt men Anton vill sova brevid mig....  men jag slapp iaf att gå upp och göra välling vid 2,30 tiden.... det tog Patrik.

Som sagt... zumba idag..... och Patrik och Alicia har åkt över till Farfar Berthold så det är bara jag och Anton hemma..... så ska försöka hinna röja lite.

Anton har inte fått något eget rum än...... så det är prio röj här hemma. Patrik var iväg igår och köpte 3 lagerhyllor som vi ska ha i det rum som vi gör till föråd. Nackdel med nybyggt hus är att det inte finns någon vind eller källare så ett helt rum blir förvaring.....

Inga kommentarer: