söndag 16 februari 2014

För detta drömmer jag om till huset

Vi har ju varit i Mexico för ett tag sedan. Det var lite att spara till vilket har gjort att vi inte har lagt så mycket pengar på hemmet. Tror inte vi har köpt någonting direkt mer än en säng till Alicia och en byrå till hallen typ. Där ljög jag vi har ju även köpt en bäddsoffa men den var billig.

Jag är ju så sugen på massa annat fint som inte är IKEA om vi säger så....

Vi sa att vi inte skulle spara mer nu på ett tag eftersom under tiden är det lite tråkigt... men vad gör vi det första vi gör i stort sett? Jo vi bokar in en vecka till Bodrum med några vänner. Det ska bli jättemysigt!! Men det innebär också att det inte blir så mycket till hemmet.

Jag drömmer om en ny taklampa till köket!
Denna skulle jag vilja ha men den skulle hänga i köket så där skulle en silvrig passa bättre till våra rostfria vitvaror.... Denna lilla härlighet kommer från By Rydéns och kostar typ 4000kr

Den lampa till köket jag har drömt länge efter är denna retro.... BUMLING!! Ny kostar den ca 5500kr men jag letar efter en begagnad.... dessvärre ligger de rätt högt i pris där också. Runt ca. 1800kr.
Drömma kan man ju.....

bumling_narbild

Inga kommentarer: