onsdag 20 februari 2013

För att vi tar dagen som den kommer

Sjukdom... Fortsätter. Patrik är fortfarande frisk. Jag har en äckelhosta och bihålorna, Alicia har hosta men är nog feberfri nu. Anton har det jobbigt nu med en massa snor, slem, hosta och feber. Patrik var åter på jobbet idag så jag har tagit hand om barnen.

I brevlådan låg 2 paket idag. Jag har en sån underbar vän som tänker på oss.  hon är faktiskt helt fantastisk. En underbarare människa får man leta efter och jag är så glad över att jag har fått lära känna henne. Med 5 barn (hennes 3 och mina 2) så är det inte så lätt att få till en träff i dessa förkylningstider. Tack E <3

I övrigt så hade båda barnen energi på förmiddagen men runt lunch tog den slut för Anton. Sen var det gnäll resten av dagen och kläng på mig.




Inga kommentarer: