lördag 23 februari 2013

För att hoppet finns

Kl. är strax efter 7 och solen lyser! Solen lyser! Det gör ju att man får hopp om att våren kommer även i år. Jag mår fortfarande skit så jag ska försöka boka en läkartid till idag för jag tror att jag kanske behöver lite hjälp med att bli frisk.

Snart är ju faktiskt Vabuari över..... 23/2.... inte många dagar kvar....
Mars..... det är månaden då allt börjar vända...

Jag har ju lite att se fram emot. Malta barnfritt i Maj. Det ska verkligen verkligen bli mysigt. I Juni-Juli någon gång åker vi till Grankan och sen i oktober så ska jag och syrran dra till NY (barnfritt såklart). Jag längtar verkligen. Jag längtar även tills att man ska kunna vara ute på tomten och åka till landet igen....


Detta är min oas. Här är jag uppvuxen och det är min trygga hamn. Jag bara älskar allt som har med denna plats att göra. Det är lugn, harmoni, hjärta, familj ja allt för mig. Jag längtar så in i benmärgen..... dofterna, ljuden ja allt. Finns inget bättre ställe att vara på.

Inga kommentarer: