söndag 10 februari 2013

För att helgen snart är förbi

Ja helgen är snart förbi. Vi har haft en bra helg. Anton är feberfri men har fortfarande en jobbig hosta och är inte helt 100% återställd. Han får extra astmamedicin men är nu piggare så att han har börjat äta igen och leka.. I fredag skulle vi mammor träffas från mammagrupp nr.2 och dricka vin. Jättetrevligt! Men  Anton var rätt dålig innan jag åkte hemifrån så i sista sekund lämnade jag vinflaskan hemma och tog bilen. Ifall vi behövde åka in till akuten. Men det behövde vi inte så jag fick en trevlig alkoholfri kväll med mammorna.

Igår så tog vi det rätt lungt. Fixade lite hemma och åkte och köpte tapeterna. Alicia och Patrik åkte iväg och bowlade med våra vänner (Tommie & Gabi) som bor här i området. Sen blev det spontant att vi åt lite hämt mat tillsammans. Sen ville Alicia verkligen se Mello. Efter låt 1 sov hon sötisen!

Idag ska jag och Gabi åka till en antiklada och titta lite. Ska bli roligt. Sen ska jag försöka komma iväg på ett pass zumba idag. Var ett tag sedan träning nu. Har verkligen inte haft energi till övers när jag fått sova typ 8 timmar på 3 nätter. Nu har det vänt så nu sover vi iaf.....

Inga kommentarer: