lördag 19 maj 2012

snart 4 år....

Ja om dryga veckan blir Alicia 4 år... shit vart har tiden tagit vägen?
Önskelistan är längre nu när hon är äldre... jag bara fasar för önskelistorna när de är runt 10 års ålder... lär ju vara några A4 sidor haha...

Iaf så önskar sig lilldamen:
Utklädnadskläder så som pippi outfit och prinsessklänningar. Det står nog högst på listan.
Grodspelet (ni vet de där plastgrodorna som ska hoppa i bunken.... )
Någon bra förvaring för badleksaker
pärlor och bra gummitråd för att göra halsband
målarfärg/pennor & papper (hög förbrukning på detta här hemma!)

Sen om jag får önska så strumpor, trosor, trekvartsbyxor eller shorts i stl. 110

Jag återkommer om jag kommer på något mer.
Jag och Patrik har redan köpt presenten till Alicia. Den ligger i förådet och är 3 meter lång.....

Inga kommentarer: