tisdag 20 mars 2012

Vart tar tiden vägen?

Tänk att Alicia har varit såhär liten.... gullpluttan!



Jag får panik över hur snabbt allting går! Om en vecka är min lilla gosehög 5 månader gammal! Det är mindre än halvtid kvar tills jag ska börja jobba! PANIK!










Jag ligger efter med 100 saker som tex boka in dop. Snart är det en massa födelsedagar här i släkten. April blir pappa 60 år och Ingegerd ocgh Ingmar fyller år. I maj fyller ju jag och Alicia år......En massa pengar ska ut med tanke på allt. Alla som är/har varit föräldralediga vet att man inte har det så fett. Samtidigt som vi har hantverkare hemma.










Det är så roligt för övervåningen börjar ta form.










Det kommer bli bra allting och allting löser sig......

1 kommentar:

Om Emelie sa...

Ja, allting löser sig! Visst går tiden sjukt snabbt... Helt galet!