onsdag 28 mars 2012

....

Igår var morgontempen 38.3 idag är den 38.4 hmmmm undrar om febern ska ge sig av snart? I natt har vi iaf sovit lite mer. Mina 2 timmars sömn från natten innan gjorde att jag gick och la mig 20.30 igår. Vi var uppe i natt och tog temp och puttade i lite mer alvedon. Näsan är en kran och man förundras över hur mycket snor som får plats i en sån liten människa.

Men idag är han inte lika gnällig så jag hoppas ju givetvis att det är på bättringsvägen.....

Babysim i dag blir inställt för våran del..... idag ska jag försöka göra sånt jag aldrig gjorde igår. Snickarna är klara där uppe så det är rätt dammigt här nere (har kommit ner....) så dammsuga och plocka lite.

Sen ska jag bege mig ner till blomsterlandet ( om nu Anton mår bättre dvs)

Nu närmar sig min pappas 60 års dag, dop, min födelsedag och Alicias födelsedag.....

Jag vet för en gångs skull vad jag önskar mig!!

Massage, behandlingar, frisörbesök, SPA

Alicia önskar sig allt med prinsessa och Tingeling. Alicia har blivit en riktigt tjejig tjej. Allt ska vara rosa osv. Jag är rätt leds på rosa....


Verkar bli fint väder idag med. ska försöka ta mig en promenad.......

Inga kommentarer: