onsdag 7 mars 2012

Underbara mammaliv

Åh vad jag bara älskar detta mammaliv!  dagarna flyter på med trisstessens frånvaro! Igår kom en gammal vän på middag. 3 år sedan vi sågs och vi bara pratade på. Denna person har jag verkligen saknat! Vet inte varför vi inte setts på så länge men det ska det bli ändring på.

Inte nog med detta så hör en annan gammal arbetskollega av sig igår. Vi har väl inte setts på en 8 år eller så men har varandra på facebook. Hon har flyttat i närheten av vårt vi bör och hon är mammaledig hon med. Så vi ska ses i morgon.

Idag blir det babysim. Hade inte tänkt att gå med Anton men typ alla i mammagruppen ska gå så jag föll för grupptrycket hehe.

I morgon blir det som sagt att träffa en gammal kollega men ska innan dess ha över en mamma från dagis på fika. På fredag har vi middagsgäster. På lördag är det melodifestivalskväll hos Kittan. På söndag kommer våra gamla grannar på fika. Puh fullspäckad vecka men rolig. Ikväll måste jag träna om jag ska få plats med all fika hehe


Inga kommentarer: