lördag 14 januari 2012

11 veckor & 2 dagar

Har gått sedan vi fick våran guldklimp Anton. Det slog mig häromdagen när någon frågade hur gammal han är nu att jag inte har någon som helst koll.... öh han är drygt 2 månader typ.....

Han kan nu:
Le
gurgla lite och försöker att prata
gråta och vifta på ett speciellt sätt när man lägger honom vid bröstet inför amning (rätt roligt för det blir lite mer klagande....)
Följer med blicken men det har han gjort länge.

Med Alicia hade man super koll.... så nu har jag bestämt mig för att ha lite koll så ja 11 veckor och 2 dagar idag.... stora killen! I morse var jag iväg i nästan 2 timmar med Gabi. Vem Gabi är? Patriks kompis bor i närheten. Hans fru heter Gabi och de har 2 barn som är födda samma år som våra. Igår var jag och barnen hela dagen hemma hos dem och lekte. Gabi har deras barn hemma på fredagar med så jag kan tänka mig att vi kanske ses på just fredagar. Iaf så tipsade hon mig om en second hand som har öppet vissa datum var av i morse var en av dagarna. För 90kr kom jag hem med pippi lakan till Alicia, en DVD film till Alicia, en bok och en cd till henne. Anton fick en leksak med tyngd i botten en sån som låter när man vickar på den samt en badstol.... som sagt 90kr för allt.... toppen!

Inga kommentarer: