lördag 21 maj 2011

Det är så mycket just nu!

Ja mitt huvud kokar nästan... Inte nog med flytten till veckan och allt annat runt omkring så ska min fina pappa opereras..... Han är nervös och det är jag med! ALLT MÅSTE GÅ BRA.... Men det är något jag iaf tänker på myccket just nu. Sen är det tentan och flytt i helgen... Kommer ju garanterat att kugga tentan... Tänk er själva... Operatonen, flytten man har väntat på i 9 månader och så tenta på hela beskattningskursen samma helg+ att Alicia fyller 3 år... PISS PLANERAT... Blir nog rest tenta för min del. Sen pause från plugg en termin... Till våren blir det nog företagsekonomi... Inte så svårt. Är det inte 1 miljard grupparbeten så kommer jag att klara det galant!

Bebisen i magen är lugn... Kan känna något litet ibland men det blir bara mer och mer antar jag. Är i V.16 nu om jag inte räknat fel... UL i början av juni.

Önskar vi kunde vara på landet denna helg men det får vänta.

Vi har iaf 2 riktigt bra vänner som ställer upp och hjälper oss att flytta! Det är guld värt nu när jag inte får bära tungt! En hjälper Fredag och den andra hjälper Lördag. Hoppas dessa 2 vet att vi verkligen uppskattar hjälpen! <3

--

Inga kommentarer: