måndag 21 mars 2011

Måndag

Ja långt kvar till helg men tiden går ändå fort. Undrar när Emilys bebis ska "pluppa" ut?

Annars är det ny bil, bokning av div saker till bröllopsfesten osv som är just nu.

Fig godkänt på första inlämningsuppgiften och ångest över den andra som jag vet är fel. Trodde den skulle in idag men det var igår så.... Men ska iaf plugga för man får en andra chans....

Är för övrig super trött och önskar att någon kunde komma och injektsera lite energi, skönhet och självförtroende. En husa vore inte heller helt fel men jag får nog nöja mig med matkasse. Det underlättar verkligen vardagen. Saknar den verkligen. Men när vi flyttar till nya huset så ska vi börja igen.


Alicia i parken med snögubbe, mormor, mamma och morbror Andy.

1 kommentar:

Om Emelie sa...

Skulle önska en husa jag med ibland - eller jag gillar ju att göra saker själv, men tiden finns inte... Hoppas iallafall på att kunna köpa vårstädning + fönsterputs i vår. Vore skönt.

När är inflyttsdatum?

Kram,
emelie