onsdag 9 mars 2011

Bajset fortsätter...

När jag lämnade Alicia igår på dagis så sa jag till fröknarna att de skulle hålla koll. När Patrik hämtade Alicia så hade hon inte bajsat. Eftersom jag var hos Sandra fick Patrik ta hand om Alicia själv. hon fick vatten, russin och en barnmatsburk med plommon.... Men inget bajs. Nu är vi på dag 3 och jag sitter och väntar på att Apoteket ska öppna. Det blir lavemang. Alicia gråter när det trycker på och säger att hon inte vill bajsa. Stackarn!

Sen igår kväll när jag kom hem så skrapade grannen upp våran bil baktill på sidan! Så jävla typiskt. Det är en plastbit som måste bytas så de skulle ta hit någon som kollar på det i helgen. Avskyr att bo här... Spec. När sånt händer och när vi måste till läkaren.... Grrrr


-- Post From My <3 iPhone

Inga kommentarer: