söndag 12 december 2010

Så mycket planer och planering just nu

Ja just nu planerar jag för stora STORA saker...
För att nämna några så är det ju självkart flytten just nu. Sen har vi husbygget...... MEN... så.. har... vi ATT JAG HAR KOMMIT IN PÅ HÖGSKOLAN!! Ja jag vet... jag sökte bara 4 kurser och kom in på den som jag tor är det svåraste jag har sökt. BESKATTNINGSRÄTT!

Får se hur allt löper på nu med jobba och flytt och husbygge och semester och och och.... varför vänta när man kan ta allt på en gång + lite till. Patrik tycker att jag är knäpp i huvudet.... och det är jag väl... men ni som känner mig vet hur jag är... många bollar i luften.

I kväll har vi varit hos våra underbara vänner Emily, Gunnar, Ossie och William. VI åt ett trevligt julbord och tiden bara flög iväg. Alicia lekte så mycket att när hon kom hem så somnade hon på 2 sekunder. Super trevlig kväll med super god mat och supergoda vänner!

Imorgon väntar lucia firande på dagis. Min kära mor kommer och tittar och följer med hem på middag. Sen blir det mer jobb. En härlig födelsedag att fira samt lite träning (vad jag hoppas på)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nemen, blev det en Lilla julafton för er oxå? :-) är det inte så mysigt med december! Grattis till skolan oxå..Kram Martina