måndag 6 december 2010

Iiiih

Åh det spritter i kroppen! Jag är knäpp men jag älskar hur det ser ut ute just. Det är som i en saga och förväntningarna stora som hos ett litet barn. Underbar känsla. Så vackert! Julen närmar sig med stormsteg så även flytten. Varför förväntningarna är stora har också att göra med att de tar första spadtaget i morgon! Som sagt stora förväntningar. Annars bjuder veckan på en massa stress. Jobb jobb och åter jobb. Satt över 1,5 timme idag och kommer väl sitta lite hemma i morgon med på kvällen med just jobb. På Torsdag blir det dock BIO! Ska bli så så roligt för det var ett tag sedan och ni som känner mig vet att jag älskar att gå på bio!

Dags att sova så att man orkar med morgondagen också!






1 kommentar:

Ossian o familjen sa...

Hej där, hoppas att veckan ska gå fort för er. Vilken film ska du se? Spännande att de börjar med huset nu, ni har ju mkt att längta o se fram emot så jag förstår att du är förväntansfull just nu, hihi. Jätte söt bild på Alicia förresten, vart är den tagen? Vi hörs här i veckan o så ser vi om vi får till nån date i helgen ;-)
Puss min vän <3