onsdag 29 september 2010

Vabb

Ja idag blir det vabb för min del.
Igår var jag så trött efter Yogan att jag verkligen längtade efter sängen. Han sova 1 timme sen kom Alicia. Jätte ledsen i ca 2 timmar och tog sig för örat. Jaha vad gör jag nu liksom? fram med Alvedon och på med tv.n. Sen däckade vi gott båda 2.

Sen kommer Patrik in på morgonen (ja han kan inte sova brevid Alicia) och väcker oss kl. 6 med: det är dags att vakna nu....

Åh jag ville bara be honom hålla käften. Ursäkta språket men efter ca 4 timmars sömn så är man ju inte på det bästa humöret liksom......


Solig fin och härlig dag. Vi har fått tid till läkaren vid 11 tiden så jag hoppas att det inte är öroninflammation flisan har... återstår att se.

Annars vill jag passa på att GRATTA min underbara vän Josse som blir hela 31 år idag. Vi ska dit ikväll och fira. Måste fundera ut en bra present..... hmmm.......

1 kommentar:

emelie sa...

Krya på A! Såg att det var ö.i. på FB... Jobbigt!

kramkram