fredag 18 december 2009

Varmt!

Ja vi har jatte varmt har... sa skont! Badar en massa i havet och poolen. Thai manniskorna tar hand om Alicia titt som tatt. Var lite obbigt i borjan for man ar inte van vid att nagon bara kommer och tar ditt barn och gar i vag och leker... men Alicia alskar verkligen det och bada. Hon sager bada hela tiden. Later som om hon sager pappa men nej nej.. haha hon har dessutom lart sig saga Patrik nu haha paaaick sa sot! I morgon ska vi nog till en djurpark dar de har en massa baby elefanter och ikvall blir det nog mer shopping for min del hehe. Vi ska avan kopa en badring till Alicia. Nepp nu ska jag ner till vart AC rum och softa lite. Sen blir det nog en drink pa strandbaren! Patrik ska ivag och ta en massage (jag gjorde det igar) ja helt enkelt soft har och vi stortrivs. Nasta gang blir det nog en manad hehe. GOD JUL!

2 kommentarer:

Om Emelie sa...

Ååååå, så skönt det låter! Inte alls avis....

Här hemma är det så mycket snö att det bara är pulkan som fungerar...

KRAM!

Katarina Nyberg sa...

underbart att höra att ni har det bra storrumpan! Längtar tills ni kommer hem, visst vare den 27? Jag hoppas jag får en alicia och katta dag då :) Och ja kanske kan ta hon en kväll om du å P vill hitta på ngt?

puss å klem