söndag 6 december 2009

2.a advent

Haha det känns som ett skämt!! Var är all snö?? Nä snuvad på konfekten är man allt. Får hoppas att det finns snö när vi kommit hem från Thailand.

Igår hade vi en dag hos farmor och farfar och idag en dag hos mormor och morfar. Moster Katta kom också hem. Jag, mamma och Alicia åkte till vällingby en sväng och shoppade lite. Köpte 2 par brallor åt A. samt 2 tröjor. Hon växer så det knakar så nu köps allt i stl. 92!!

Inhandlade också lite sakers som vi kan behöva till resan. Blev även en silver stämpeldyna till min samling scrapsaker. Det är helt otroligt jag har ganska så mycket saker men har än så länge inte scrapat något alls!! men men.... ska bli bättring på den fronten jag lovar...

Nu är det snart sängen för min del. I morgon väntar jobb och sen hämta A. på dagis. Patrik ska på bio med en av grannarna =O)

TJINGELING!

Inga kommentarer: