torsdag 31 december 2009

Besvikelse

Ja så känner jag idag....
Tråkigaste nyåret ever!! Patrik är kräksjuk och jag mår dåligt!
Vi som hade så underbara planer för idag. Vi skulle ut och åka med nya pulkan, sen förbereda oss inför kvällen. Syrran skulle komma över och umgås lite. Sen skulle vi över till Martina och Danne på nyårs firande. Men allt detta har vi fått ställa in idag. Ist blir det ett ensamt nyår. Patrik ser man inte röken av (undantag när han ska till toan och spy!) så det är jag och A. Jag vill inte äta något så ja... vilken härlig nyårsmiddag vi kommer att ha. Lutar åt fiskbullar och ris då det är snällt för magen.

Detta år har gått extremt snabbt!
Alicia har lärt sig gå, fyllt 1 år, börjat på dagis. Jag har börjat jobba igen och vardagen har börjat tagit form. 2009 avslutade vi med en härlig Jul i Thailand med en del av familjen.

Nu blickar vi framåt mot 2010. Ett år som innebär mer vardag. Löften.... nja det vette katten..... får se... kan ju göra ett repris på förra årets löfte....

Hoppas ni får ett trevligt nyår... jag kan bara glädjas åt att det brukar vara rätt bra på tv om jag inte minns fel....

Inga kommentarer: