onsdag 25 juni 2008

Toppen dag!




Natten var asjobbig. Vi var hemma hos Sandra igår och kom hem halv 11 på kvällen, detta gjorde att jag fick sova 3,5 timme *suck*

Men vilken dag jag och Smulan har haft =O)

Åkte över till Josse vid 11 tiden. Sen var vi ute och gick. Köpte en sallad och satte oss vid vattnet på en kaj och åt. Smulan sov hela tiden...

Sen gick vi till vinterviken... så vi var verkligen ute och gick... jag har lite ont nu efter... kommer nog få träningsvärk i morgon...

Och Smulan har inte gjort annat än att äta och sova.... så idag har jag verkligen kunnat njuta av en god vän, underbart väder och motion...

Smulan träffade även sin kompis Greta.

Här kommer lite bilder från dagen!

1 kommentar:

Katarina Nyberg sa...

hej syrran!

vad kul att du har uppdaterat så ofta nu, det gillar vi ;)

Du verkar ha haft en kanondag verkligen, lät jättemysigt och ni verkar ha haft bra väder! Det är ju så mkt roligare att vara ute och motionera när man har en vän med sig, då tänker man ju inte ens att man går. Idag ska jag på stan och kika lite bla på lilla miraklet och se om jag hittar ngt till lillan ;)