måndag 30 juni 2008

Måndag!

Jaha idag är det Måndag.
Patrik har gått till jobbet så nu är det bara jag och Smulan.
Smulan har precis fått mat och ligger nu och sover (eller ja jag hoppas det iaf) Hmmm hennes mage verkar lite körig! Hon hade ju lite problem tidigare men det kom igång men nu verkar det som om det kanske är på G igen med lite förstoppning... (ush jag har lovat mig själv att inte bli en sån där mamma som diskuterar bajs så det tänker jag inte heller göra) Men hoppas hon inte blir sådär gnällig som hon var i Lördags!
Idag är det grått och trisst väder ute så det blir ingen jätte promenad som jag hade tänkt. Nepp vi ska nog ut på en liten en men sen så blir det bad för smulans del och så ska jag ta och röja upp i köket. Igår gjorde jag en jätte god västerbottenpaj och det finns det rester av så det blir lunchen det. Jaha... det blir nog en ganska så seg dag idag.... tv:n kommer nog stå på hela dagen!

Passar på att lägga in 2 bilder som moster Katta har fixat med =O)


2 kommentarer:

Katarina Nyberg sa...

hejhej :)

måste bara berätta vad jag drömde om inatt, jag drömde att smulan gick ner drygt 1 kg i vikt och att ni var tvugna att sluta med dropparna...haha..ja jag säger då det ;)

Om Emelie sa...

Kom förbi här om du har lust :-)!

Kram,
E.