måndag 23 juni 2008

Och så måndag....

Midsommar har precis varit.... idag är det som höst ute *suck*
Vi har haft en toppen helg på landet... Katta (lillsyrran) har verkligen tagit hand om lilla Alicia.... mormor och morbrors tjej hjälpte också till en hel del... TACK!

Katta som är "fotograf" har fotat som en dåre... själv så hade jag med kamera men "glömde" ta fram den....

Idag är första dagen jag är helt själv med Alicia.... *gulp*
Patrik jobbar nu i 2 veckor...

Just nu ligger det lilla "monstret" å sover..... men natten gick bra... jag väckte henne och gav mat vid halv 1 sen vaknade hon halv 5 och fick mat... och hon sover fortfarande.... själv gick jag upp efter matningen och åt frulle med Patrik.... sen fick jag en stund nu ( halv 8) att sitta vid datron...

Japp tiden för inläggen stämmer inte å jag har ingen aning om hur man ändrar dem....

Inväntar syrrans bilder å lägger upp dem sen....

1 kommentar:

Om Emelie sa...

Trevlig att ni har haft det bra på landet! Vi med.

Gå in under Inställningar/Formatering - där ska det gå att ändra tiden!

Kram
//Emelie