söndag 5 oktober 2014

För idag är det en härlig fotokurs på schemat

Som jag har väntat och några till med mig! Lilla bloggdagens fotokurs. Vi är ett gäng på 25 pers som bloggar som ska hålla till på en gård i Huddinge idag och lära oss hur man ska ta bra bilder. Hoppas jag kommer ihåg hur systemkameran funkar för idag fotar jag ALLT med mobilkameran. Därför har jag varit kräsen när jag valt mobil då kameran är det viktigaste funktionen för mig nästan.

Det utlovas maffiga goodiebags och jag är så så svag för det hehe.

Kommer hålla på hela dagen som sagt och jag hoppas verkligen att det är uppehåll idag.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjSrNOrP8zUg9if5rTN2SGDEHa9uFX3WO1TDYykHW8oGINcO4DDMVBy0v0NYvGmCKt3pUCeqoybePZNT90Lu4QzbbEETG4MRxqF21pXkZ2KelMRnhIANVRlC542aEMcMHTKyPzMcUSH5ztR/s1600/Lilla+Bloggdagen+-+Tema+-+Foto+-+fd+ensamma+mamman.jpg

Inga kommentarer: