lördag 2 augusti 2014

För hur ska detta gå?

Igår såg jag att jag hade vunnit en tävling med Citroän. Jag syrran och Kitty + en kompis till henne hade lyckats roffa åt oss alla dessa platser utav totalt 7 stycken som de lottade ut till TJEJMILEN!! Gulp! trodde ju faktiskt inte att jag skulle få en plats men nu när jag har är det bara att bita ihop. Ska bara kolla att det inte sammanfaller med jobbets kick off som brukar vara en höjdpunkt. Vi åker ut till chefens land och sover över...

Iaf. Tjejmilen... jag och syrran har bestämt oss för att gå detta lopp. En lång PW helt enkelt. Jag har ju inte gått på över 2 månader i och med att jag blev så dålig i början på sommaren och att den skiten var så långdragen..... Så det är dags att sätta igång och träna på att gå igen... jag har ju dryga månaden på mig.

Är ju ett fint promenadstråk iaf. Djurgården runt..... men jag behöver lite träning inför detta. I morgon blir det iaf. en promenad i långsam takt på 5km.... sen är det bara att jobba sig uppåt.

1 kommentar:

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Vicken grej! Det blir säkert jätteskoj :-)