måndag 18 augusti 2014

För här är det sjukstuga men jag gottar mig åt Eva Solos höstnyheter

En vecka i husbil på Åland har passerat. Lika underbart som vanligt. Vedbastu vid havet. Grillat mat vid en lägerplats vid havet.... med goda vänner....
 
Avslutades dock inte på bästa sätt. Vi han dock hem. Äta middag och natta barnen. Hör dock efter ett tag att ena barnet spyr.... ja och sen vid 23 tiden var det dags för nästa barn.
Mannens tur i morse.... så ja... inget jobb för mig idag =O(
 
Förra veckan var jag inbjuden till Eva Solos press release gällande höst nyheter. Jag kunde dessvärre inte gå men har fått en sneak peak på utbudet och det finns en hel del vill ha prylar! För mig står Eva Solo för snygg design men mycket praktisk sådan.
 
Vad sägs om denna automatiska tvålbehållaren? Jag har ju en och den används flitigt men av ett annat märke. Kommer nog mer än troligt gå över till en sån här vacker.
Eller vad sägs om detta smarta underlägg med inbyggd våg?

Inga kommentarer: