måndag 28 april 2014

För att jag vann en Le Creuset på Loppis event

Ja vilken tur jag hade då. När jag var på Loppis event så tävlade jag i Allevos monter. Jag vann en gryta från le creuset. Jag har en längre tid spanat på dessa grytor men tycker att de är lite dyra. Men snart har jag min egna. Tack Loppi och Allevo för den fina vinsten.

Här kan ni se alla bilder från eventet.
Jag på eventet

Och här är en bild från tävlingen jag vann

Kunde inte kopiera in bilderna här .....

Glömde ju berätta att Oscar Jöback var på eventet och pratade.... vilken energi han har. Han sprider också så mycket motivation omkring sig.... I morgon ska jag ta mig i kragen igen och komma ut på en promenad.

Nej nu måste jag sova. Det är ju trots allt en vardag i morgon! Jag kommer drömma om min gryta hehe...

Inga kommentarer: