tisdag 25 december 2012

Dagen efter

Vi är alla lite slitna. Barnen vaknade strax före kl. 5 så vi alla satt och åt frulle vid 5.30. Dessa tidiga mornar.... blir tokig.

Vi hade iaf en underbar dag igår med många klappar. Som vanligt. Vi säger att vi inte ska ge varandra julklappar men det slutar alltid med att vi sitter och öppnar klapp efter klapp. Jag fick några riktigt fina klappar som jag blev så glad för. En stor klippanfilt av min syster. Helt underbar! Satt och mös med den i soffan igår när alla hade lagt sig. Så underbart varm och härlig. Sen fick jag en påse från Victoria Secret (alla kvinnors dröm!). Ralph Lauren handdukar. Jättefina! Dessa från min bror Andy och hans fru. sen från minsta brorsan fick jag en salladsdressing spray som man har olja och vinäger i. Verkar jättebra. Den har jag fyllt nu på mogronen.... redo att användas.

Alicia fick en rolig snö surfingbräda. Den tog ju givetvis mina brorsor igår och provåkte ner från vårt berg. Helt galet....

Barnen fick hur mycket klappar som helst. Det blev nog lite förmycket för Alicia. Idag ska vi gå på bio men hon vill inte!! Vi ska förbi min gammelmormor som var sjuk igår och inte kunde komma. Men Alicia vill inte. Hon vill bara sitta i soffan (med min nya Klippanfilt!!) och kolla på filmen Modig hela dagen..... (hon är redan inne på sin andra gång för idag) Jaha....



GOD JUL
En riktigt vit jul... och snön fortsätter att falla!
 Syskonen bus
 Vi köper inga julklappar mer än till barnen?..... jo tjena!
 Min älskade dotter!
 Min älskade son!
 Utdelning
 Nu på morgonen. En sliten dotter...
 Mina julklappar
 Lukta gott fick jag från Victorias secret
 Barnen fick dessa ljuvliga tröjor av min brorsa från Tommy Hilfiger
Tack än en gång för alla fina julklappar vi fick. Det var hur mycket som helst...... Skulle vilja visa er allt men det tar för mycket tid...
Mat har vi över i mängder så vi vet ju vad vi kommer få äta i ett par dagar =O)

Inga kommentarer: