onsdag 3 oktober 2012

Tidig morgon

I morse var båda barnen uppe tidigt så det var inte så svårt att komma iväg i tid. Nu sitter jag på bussen Påväg mot gymmet och jobbet. Jag har kommit på mig själv med att åka förmycket bil. Jag har ju ändå ett sl kort... Så lika bra att nyttja det.

Igår blev det Afro dans skön träning med rätt enformigt!

Den här veckan kör vi linas matkasse. Underbart med lite nytt till middag.

I morgon ska vi åka och gosa med 2 gråa kattungar. Helvilda tydligen. Båda heter Sandra för Ingmar ser ingen skillnad på dem.



2 kommentarer:

Om Emelie sa...

heja dig som tränar! Duktigt!

Så gosigt med katter, jag önskar vi kunde ha hemma men Joel är ju allergisk :-(.

Ska ni gå på Underbara Barn mässan nästa helg (vecka 41)?

kram

ps. bloggen är igång igen ;-)....

Om Emelie sa...

Vi kommer nog gå - lördagen - om vi får hundvakt (mamma åker till Rhodos)! Jag har en gratis biljett men försöker vinna fler.... Annars har COOP bra rabatt:
http://www.konsumentforeningenstockholm.se/Medlemsformaner/Vara-erbjudanden/Medlemsformaner/Underbara-Barn/

Du kan tävla på Underbara BArns-FB om biljetter.

Kram!