onsdag 22 augusti 2012

Jobb-träning-mat-familj

Inte i den ordningen kanske men det är mycket nu. Jag tränar före jobbet vilket är en sån skön start på dagen. Vi har ett gym i huset så jag tränar där med en kollega. Idag blev det inget gym men istället så tog jag en snabb Powerwalk på 30 minuter till vendelsö. Lite svettigt men har en extra tröja med mig att byta till.

Jobbet är rörigt. Allt är nytt för mig men det är så roligt med nya uppgifter. Full rulle hela dagen och när jag går hem är jag så trött i huvudet.

Många kollegor kök GI mat så jag hakar på det hela. Kör inte strickt utan gör på mitt sett.

Vecka 1
-0.8kg.

Jag och mina två favorit tjejer har ett mål.... Så vi kämpar på... Och just nu känns det inte så svårt... Nä och jag är mätt också :0) har ju guldläge nu när jag inte behöver hämta och lämna på dagis så då är det inte svårt att få in träningen som vardag.

Patrik klarar pappalivet galant. Men måste nog lära sig att sätta upp dotterns hår..... ;0)

Over and out

Inga kommentarer: