torsdag 26 juli 2012

Internetshoppat

Ja vad gör man inte kl. 6.30? De flesta som har semester brukar ju sova men våra barn är ju så morgonpigga så ja.... frukost äten och nu lite shopping gjord. 70% rabatt på Me & I. Rätt dåligt sortiment kvar men gjorde nog lite fynd. En tunika till mig som kostar 525kr ursprung och en solhatt till anton som kostar 200kr. Jag fick dessa för 220 kr Hoppas bara att tunikan passar... brukar ALDRIG beställa kläder till mig....


                                               

2 kommentarer:

Om Emelie sa...

Å, jag såg att me&I har 70% - tyvärr hittade jag inget :-(...

Tipsar om Lindex som har Halvarea, och även Stadium. Där har jag fyndat!

kram

Smulan sa...

Jag vet har redan handlat där på morgonen. Handlade för 300kr och fick massor av bra baskläder/dagiskläder.....