tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Ja idag är det alla hjärtans dag. Jag har bakat Rosendals morotskaka och skulle överraska Patrik med men innan den var helt klar så fick jag oväntade gäster. Tur att jag hade en kaka i ugnen hehe. Danne och Helene kom över och fikade de hade vägarna förbi. Patrik kom hem och sa att han har inte köpt några blommor men ist så ska han ta med oss på restaurang så det blir trevligt. Kanske ska sätta på mig något annat än mjukis brallor då.... Alicia kom hem med ett jätte fint hjärta som hon har dekorerat.... det värmer =O)

Halva kakan kvar så ska fixa lite glasyr och göra klart den sen.
Idag skulle det städas men det han jag inte heller...

I morgon blir det en mamma promenad sen ska vi ta hem Nova från dagis. Alicia är överlycklig.
Torsdag blir en lunch och mamma hänt med bästa Emily. Äntligen ska vi få till en träff. De har varit så mycket sjukdom hos dem så vi har inte kunnat ses något.

Puss & Kram och en massa kärlek till er alla!

Inga kommentarer: