fredag 25 februari 2011

Vi har det så bra

Min lilla Prinsessa!Vårt lunchställe vid havet.
så vi vill inte komma hem!
Så vi har redan börjat drömma om nästa resa om några år.... åka 3 månader. Får se om det kan bli verklighet eller ej.
Idag tog vi det lungt på förmiddagen. Patrik var iväg och tränade. Sen blev det lunch och därefter poolhäng.
På eftermiddagen tog jag lite egentid och gick ner på stranden och tog en Alovera massage.... så jävla skönt! När jag låg där och bara hörde vågorna och lite brus i trädet som jag låg under så tänkte jag att detta är livet. Ingen stress (om man bortser från en trotsig snart 3 åring)

Nu ikväll är jag gräsänka. Patrik skulle på bio och bowla med sin allra älsta barndomskompis som bor här på Koh Samui.

Jag och Alicia åt en härlig middag själva och gick och köpte glass och godis. Nu sitter jag här själv på rummet. Alicia sover så datorn är MIN!!

Vad har vi annars gjort? Igår blekte Patrik tänderna så nu har han ett bländande vitt leende. Fick några jätteroliga bilder på honom men lovade att jag inte skulle lägga ut dom...
I förrgår var vi och bowlade med det rosa paret =O) brorsan och Kitty

Inga kommentarer: