onsdag 23 februari 2011

semester mot sitt slut


Ja det känns lite deprimerande att vi om mindre än en vecka kommer hem igen. Tiden har gått så fort. Går så fort när man har barn tycker jag. Man ska vänta, bråka osv. Alicia har ju sin trots period just nu så som sagt. En hel del bråk. Hon vill gå och bada och vet att man måste smörjas in med solkräm. När man säger till henne så gör hon allt för att retas. Man ser att det är extremt utstuderat från hennes sida och att hon verkligen testar alla gränser som bara går *PUST*


Iförrgår kväll var jag inne i Chaweng med Andy och Kitty. Vi shoppade lite och gick till stadion för att kolla på Thaiboxning.

Igår kväll var jag inne i Chaweng igen med Andy och Kitty. Patrik hatar shopping så jag passade på..... shoppade en del men inga mängder. Present till syrran och 2 klänningar till Alicia. Sen gick vi på fish spa. Små fiskar som äter dålig hud från fötterna. Kittlas så in i bomben i början. Sen känns det mest som om någon filar fötterna. Avrundade kvällen med en makalöst god glass på Swensens som helt klart är mitt favorit glass ställe.



Idag har vi haft en lat dag på stranden. Alicia vilar lite och om ett tag ska vi börja röra oss in till Lamai för att gå på grill BBQ med Andy och Kitty. Efter middagen så ska vi åka och bowla. Blir nog en rätt sen kväll...

1 kommentar:

Katarina Nyberg sa...

hörde det utav mamma, blev lite ledsen då för hade verkligen sett fram emot det sååååå mkt!

men jag är ledig nästa helg så då ska vi ses. Antingen ta en middag på kummel och fira mig lite ;) eller åka ut till er men gosch det är ju såååååå långt sen är det lite fräschare hemma hos ma å pa också :p hehe men du bestämmer...kunde vara kul för alleballe att återförenas med pingu också vill se hennes reaktion då :D


åh snart är ni hemma, galet underbart även om ni inte tycker det *skratt*

ses snart då storfisen/puss katta