lördag 22 januari 2011

Tråkmåns

Hej
Jag har blivit en riktig tråkmons! Uppdaterar bloggen dåligt och hinner inte med mina vänner....
Igår efter jobbet åkte jag en sväng till Sickla. Sprang in en snabbis på Lindex och fyndade. Halva reapriset. Hittade en röd kappa för 200kr!! (den hade kostat 800kr) Köpte även 2 jätte fina klänningar och ett par byxor till Alicia. 2 par byxor åkte med mig hem också samt en väska och hårprylar.

Jag brukar tycka att reor är skit men detta år har jag verkligen fyndat en massa =O)

Nu är det bara 1 vecka kvar innan vi åker till Thailand i 1 månad! Åh ska ju bli så underbart härligt att bara få ta det lungt, äta och dricka gott och bara ta hand om oss. Kommer ta massvis med Thaimassage och bad! Hmmm måste ju ta med mig böcker! När ska jag hinna köpa det? Jag älskar att läsa böcker på semestern men läser aldrig en bok när jag är hemma....

Idag ska vi åka och titta på en ny bil, vår "gamla" är 2,5 år gammal och det är så jobbigt när garantier går ut och man ska fixa en massa saker som kronglar. Nyss gick spolarvätskebehållaren sönder. Fine! en sak att laga som kostar pengar det är ok men så i veckan så såg Patrik att det hänger ner något under bilen (typ handbromsvajern eller nåt sånt).... nej får se, blir ju inte så dyrt heller då vi i så fall kommer att byta in våran bil.

Annars har jag och Alicia varit uppe sedan 6,20 och jag har hunnit med att röja lite i köket och ska nu dra igång en tvätt och äta lite frukost. Kl. 10 är det gympa som gäller.

Åh fattar inte hur jag ska hinna allt. Måste packa typ allt i helgen och städa för nästa helg bär det av....

Någon som har 2 par extra händer som jag kan få låna. Skulle behöva vara en bläckfisk!....

Nepp nu måste jag fortsätta med det jag höll på med.... tvätten ja!

1 kommentar:

Om Emelie sa...

Kul med uppdatering! Undrat var du tog vägen...

Å, härligt härligt med Thailand! *avis*

kram!