torsdag 13 januari 2011

Dessa tidigs morgonar

Ja dessa tidiga morgnar gör att man inte orkar speciellt mycket på kvällarna. Vi är mitt uppe i årsbokslut, Alicia har öroninflammation och livet är allmänt tufft just nu med pendling påca 3 timmar och övertid finns det inte mycket till liv. Hinner inte ens tänka på husbygge och semester! Till råge på allt krashade löneprogrammet så sista lönen måste göras om, skatter ska skickas in. Ja jag skulle behöva jobba dygnet runt ungefär! I helgen blir det nog ner jobb men hemifrån. Så om ni undrar varför jag är dålig å att höra av mig så vet ni. Dock har jag varje morgon och kväll en timme till övers då jag sitter på bussen. Thank you Iphone för att du finns i mitt livoch förgyller resandet!


-- Post From My <3 iPhone

1 kommentar:

Ossian o familjen sa...

Wow Veronica, hur hinner du/ni med allt egentligen frågar jag mig. Beundrar er massor!!! Blev så glad att höra från dig häromdagen, tack för att du tänkte på mig mitt i allt. Det värmde enormt vännen!! Jag ser fram emot att ert hus ska bli klart så småningom, är så nyfiken och glad för eran skull. När allt sedan lugnar ner sig kommer vi ha gott om tid att träffas tror jag! Livet har ju sina perioder, just nu har ni massor att tänka på och det vet alla. Vi finns här hela tiden ändå, det är väl det som är meningen med vänskap? ♥
Hoppas lilltjejen ska bli kurant snart och att ni ska få en fin o lugn helg! Vi hörs, *krama om en massa* :)