söndag 21 november 2010

Snart dags för jobb

Ja så var denna helg slut! Den har gått fort som vanligt. Igår var vi i nynäs hela dagen och röjde. Idag har vi varit på jätte trevligt fika hos Emily med familj. Trevligt som vanligt!

En lång vecka framför oss nu med en massa jobb och så ett antal besök vid tomten antar jag.

När vi var hos kommunen för möte så fick jag syn på dessa kuddar! Love them så jag har bestämt mig för att jag ska ha dessa men med texten Tyresö. Själva fodralet kostar 495kr. Smärtar lite men så unika och coola. Kommer från Sikkandesign och kommer att göra sig utmärkta i vår vita soffa och fotölj.

Hittade ingen bild på just dessa texter....

7 kommentarer:

Emelie sa...

Oj, skitsnygga kuddar! Bra julklappstips - får jag fråga var man kan köpa dem?

kram kram,
emelie

Smulan sa...

Ja du det är en bra fråga! I Tyresö C hade de Trollbäcken och Tyresö. Någon butik i Hammarby sjöstad sålde men med texten just Hammarby sjöstad. Maila tror jag är bäst och fråga! Kram

Emelie sa...

aha, men vad heter företaget då?

kram

Smulan sa...

Det står ju i inlägget! Sikkandesign! Kram

Anonym sa...

ska ni inte köpa där det står hökarängen bästa svängen kuddar

Smulan sa...

Haha Andy du e mupp

Söta som socker sa...

Jag försökte googlea på sikkandesign, men det stämde inte. Skriv: stikkandesign.se så kommer man rätt.


Miss S