söndag 14 november 2010

Det känns som om fötterna är upp och huvudet ner..

Recept: ta mitt liv och lägg i en påse. Skaka om......

Känner mig lite stressad inför flytten som sakta men säkert närmar sig. om 2 månader (prick idag) tar de nya ägarna över vårt älskade radhus. Kommer kännas konstigt för det har verkligen blivit vårt hus! Men så har drömmen varit att bo i en villa helt nybyggd....

Stressad som sagt för den 25 December går flyttlasset ner till Nynäs. Någon som är ledig då och vill hjälpa till? ni är är mycket välkommna! Stressen hör till att det är miljarder saker kvar nere i Nynäs. Det går inte så snabbt för Patriks mamma och Ingmar med att tömma radhuset. Ibland får jag tankar på att man bara vill ta deras saker och slänga ner i kartonger/tippen. Skitigt är det också. De har inte bott där på ett år men innan de är ute med sina saker så kan inte jag heller städa...... STRESS!! De tror att vi har all tid i världen! Vi jobbar heltid båda två och har bara helgen till att packa och flytta. Varje flyttlass (vi har kört varje helg med kartonger) är 12 mil (fram och tillbaka). Nej, jag försöker att ta ett djupt andetag men är inte prylarna ute första helgen i DECEMBER så kommer jag att bli skogstokig!

Annars har vi haft en mycket trevlig dag idag. Varit och gått i vårt kommande område på Tyresö och varit i parken. Lunch, fika och middag hos mina päron. Jag tog en sväng över till borsan och spelade världens colaste spel som man själv är med i utan fjärrkontroller (nytt till nintendo WEE)

Inga kommentarer: