fredag 9 maj 2008

V.40


Japp då är man inne på "sista" veckan.... kommer ju självklart att gå över tiden så jag försöker att inte hänga upp mig allt för mycket på den 14:e Maj.

Det är bara lite jobbigt med de förbaskade höfterna som värker så att man har svårt att sova.

Idag hade jag lyckats dubbelboka också *suck* jag som såg fram emot en lugn dag med Anne och hennes lilla ludde men nej nej. Barnmorska först, sen luncha med en från jobbet och sen avtackning för Gunilla på mitt jobb.... efter det går jag förbi Anne en sväng och fikar....

Nästa vecka ska jag verkligen försöka att inte planera så mycket... har varit hur mycket som helst denna vecka (har inte haft tid att få barn haha) Det här fina baby gymmet har jag fått låna nu utav en arbetskollega =O)

2 kommentarer:

Katarina Nyberg sa...

vilken fin tårta du gjorde den ser ju köpt ut!

Ja bilden är hemsk men du behöver inte säga att den är äcklig..det betyder bara att du tycker jag var äcklig på den tiden då lr?

ja det är en lång resa och vi får se hur det går..som sagt inte bara kroppen som ska hänga med utan även hjärnan och det är nog det svåraste!

Mitt liv som Caroline sa...

Åhh vilket fint babygym, du vet inte vart kollegan har köpt det? Vi letar med ljus och lykta efter något roligt men alla är så "plastiga". Hoppas bebisen kommer snart. Stora styrkekramar/ Caroline